Number of the records: 1  

Marketing ako faktor zvyšovania sebestačnosti a konkurencieschopnosti organizácií v kultúre

  1. Title Marketing ako faktor zvyšovania sebestačnosti a konkurencieschopnosti organizácií v kultúre
    Author infoMária Tajtáková
    Author Tajtáková Mária EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source documentTrendy rozvoja teórie a praxe v obchodnom podnikaní v ére globalizácie : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie, Mojmírovce, 29.-30. november 2001. S. 224-230. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2001. ISBN 80-225-1476-4
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE01 00034-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.