Number of the records: 1
Klady a zápory využitia metodiky 8D v procese vybavovania reklamácií
SYS 0085573 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20231012065553.8 100 $a 20081107a2008łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Klady a zápory využitia metodiky 8D v procese vybavovania reklamácií $f Yulia Šurinová 330 $a Metodika G8D ako základná metodika riešenia problémov, ktorá sa najčastejšie využíva pri riešení reklamácií, hlavne v oblasti automobilového priemyslu. Reporty 8D sa vyžadujú od dodávateľov pri vystavení reklamácie. Dôvody zvolenia 8D metodiky. Chyby pri aplikácii 8D. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0147830 $1 011 $a 1335-9231 $1 200 1 $a Kvalita $e odborný časopis o systémoch manažérstva $v Roč. 16, č. 3 (2008), s. 12-14 $1 210 $a Žilina $c MASM $d 2008 541 1-
$a Positive and negative sides of exploid of methodology 8D in athendance claim process 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003291 $a metodika 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005310 $a reklamácie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001749 $a dodávatelia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003973 $a opatrenia 675 $a 658.8 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000349 $x Odbytové hospodárstvo. Predaj. Odbyt 700 -1
$3 eu_un_auth*0013222 $a Šurinová $b Yulia $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20081107 $g AACR2
Number of the records: 1