Number of the records: 1  

Klady a zápory využitia metodiky 8D v procese vybavovania reklamácií

  1. SYS0085573
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20231012065553.8
    100
      
    $a 20081107a2008łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Klady a zápory využitia metodiky 8D v procese vybavovania reklamácií $f Yulia Šurinová
    330
      
    $a Metodika G8D ako základná metodika riešenia problémov, ktorá sa najčastejšie využíva pri riešení reklamácií, hlavne v oblasti automobilového priemyslu. Reporty 8D sa vyžadujú od dodávateľov pri vystavení reklamácie. Dôvody zvolenia 8D metodiky. Chyby pri aplikácii 8D.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0147830 $1 011 $a 1335-9231 $1 200 1 $a Kvalita $e odborný časopis o systémoch manažérstva $v Roč. 16, č. 3 (2008), s. 12-14 $1 210 $a Žilina $c MASM $d 2008
    541
    1-
    $a Positive and negative sides of exploid of methodology 8D in athendance claim process
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003291 $a metodika
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005310 $a reklamácie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001749 $a dodávatelia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003973 $a opatrenia
    675
      
    $a 658.8 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000349 $x Odbytové hospodárstvo. Predaj. Odbyt
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0013222 $a Šurinová $b Yulia $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20081107 $g AACR2
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.