Number of the records: 1  

Marketing ako dôležitá súčasť podpory maloobchodného odbytu

  1. Title Marketing ako dôležitá súčasť podpory maloobchodného odbytu
    TranslationMarketing as an important part of retail sales support
    Author infoJúlia Dianovská
    Author Dianovská Júlia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Mladý ekonóm 2008 : veda, výskum a prax v meniacom sa európskom ekonomickom priestore : (zborník z vedeckej konferencie s medzinárodnou účasťou) : Bratislava, 14. november 2008. S. 10-14. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2008. ISBN 978-80-225-2668-5
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * koncepcie * predaj * maloobchod * marketing manažment * osobnosť
    AnnotationMarketing a jeho osobitné postavenie v oblasti podpory odbytu produktov. Praktické skúsenosti marketingového génia, bývalého šéfa marketingu spoločnosti Coca-cola a súčasného predsedu strategickej poradenskej firmy The Zyman Group, Sergia Zymana, ktorý svojou na výsledky orientovanou prácou dosiahol mimoriadne zvýšenie predaja. Jeho originálny a tvorivý prístup, ktorý sa v praxi opakovane osvedčil, obohacujú aktuálne teoretické poznatky súčasných vynikajúcich ekonómov, k akým bezpochyby patria autori jednej z teórií marketingového manažmentu Philip Kotler a Kevin Lane Keller.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE09 00225-017, OBF - Archív EPC, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.