Number of the records: 1  

Nové prístupy v manažmente zákazníkov

  1. Title Nové prístupy v manažmente zákazníkov
    Author infoDagmar Lesáková
    Author Lesáková Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source documentAktuálne marketingové trendy v teórii a praxi : vedecký monografický zborník. S. 152-155. - Žilina : Fakulta riadenia a informatiky Žilinskej univerzity v Žiline a Inštitút manažmentu pri Žilinskej univerzite v Žiline, 2008. ISBN 978-80-8070-964-8
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords manažment * zákazníci * hodnota * hodnota tovaru * zisk * akvizícia * systém CRM
    AnnotationZiskovosť produktov, ziskovosť zákazníkov. Podstata budúceho ziskového potenciálu zákazníkov. Vplyv retencie a akvizície na ziskovosť. Životný cyklus zákazníka.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE09 00844-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.