Number of the records: 1
Nové prístupy v manažmente zákazníkov
Title Nové prístupy v manažmente zákazníkov Author info Dagmar Lesáková Author Lesáková Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Aktuálne marketingové trendy v teórii a praxi : vedecký monografický zborník. S. 152-155. - Žilina : Fakulta riadenia a informatiky Žilinskej univerzity v Žiline a Inštitút manažmentu pri Žilinskej univerzite v Žiline, 2008. ISBN 978-80-8070-964-8 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords manažment * zákazníci * hodnota * hodnota tovaru * zisk * akvizícia * systém CRM Annotation Ziskovosť produktov, ziskovosť zákazníkov. Podstata budúceho ziskového potenciálu zákazníkov. Vplyv retencie a akvizície na ziskovosť. Životný cyklus zákazníka. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E09 00844-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu
article
Number of the records: 1