Number of the records: 1  

Interkultúrne aspekty reklamy na globálnych trhoch

  1. Title Interkultúrne aspekty reklamy na globálnych trhoch : diplomová práca
    Author infoSoňa Pavlíková, škol. Mária Tajtáková
    Author Pavlíková Soňa
    Another authors Tajtáková Mária (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Corporation Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Issue dataBratislava, 2009. - 81 s.
    Document kindpráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    DatabaseZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Call number835404

    File nameSizeTyp prístupu
    Elektronická verzia práce844.3 KBz IP adresy EU po prihlásení

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.