Number of the records: 1
M - marketing a jeho vnímanie spotrebiteľmi
Title M - marketing a jeho vnímanie spotrebiteľmi Author info Barbora Lattová Author Lattová Barbora EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Inovácie marketingových a obchodných činností (2) : vedecký monografický zborník. S. 51-58. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2771-2 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * siete mobilné * spotrebitelia Annotation M - marketing - znamená uskutočňovanie marketingových aktivít najmä prostredníctvom mobilného telefónu. Základná charakteristika m - marketingu, jeho vlastnosti,výhody a nevýhody. Vnímanie m - marketingu spotrebiteľmi v súčasnosti a v budúcnosti. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E09 01159-010, originál dokumentu
article
Number of the records: 1