Number of the records: 1  

Finančná kríza a marketingové rozhodnutia retailových spoločností

  1. Title Finančná kríza a marketingové rozhodnutia retailových spoločností
    Author infoVeronika Konštiaková
    Author Konštiaková Veronika EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Merkúr 2008 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy : Bratislava, 27. november 2008. S. 165-169. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2008. ISBN 978-80-225-2770-5
    Note[VEGA 1/4508/07]
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 338.12 - Cyklický pohyb hospodárstva
    Keywords kríza finančná * maloobchod * supermarkety * hypermarkety * spotrebitelia * tovar * ceny * výdavky * tržby * marketing
    AnnotationFaktory finančnej krízy. Dopady súčasnej finančnej krízy na retailové spoločnosti. Znižovanie výdavkov spotrebiteľov - zníženie tržieb retailových spoločností. Kríza v automobilovom priemysle. V popredí private labels produkty za nižšie ceny. Trend zmenšovania prevádzok.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE09 01083-025, OBF - Archív EPC, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.