Number of the records: 1
Výhody pre maloobchodníka vyplývajúce z osobitného postavenia marketingu
Title Výhody pre maloobchodníka vyplývajúce z osobitného postavenia marketingu Author info Júlia Dianovská Author Dianovská Júlia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Merkúr 2008 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy : Bratislava, 27. november 2008. S. 47-52. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2008. ISBN 978-80-225-2770-5 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * nástroje marketingové * stratégia marketingová * zákazníci * investície Annotation Závislosť finančného úspechu firmy od marketingových schopností vykonávateľa. Marketing ako cielená investícia. Charakteristika marketingu podľa Sergia Zymana. Hodnotenie účinnosti marketingovej akcie. Správne určenie cieľovej skupiny. Problematika udržania si zákazníkov. Budovanie vzťahov so zákazníkmi. Celoživotná hodnota zákazníka - CLV (Customer lifetime value). Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E09 01083-019, OBF - Archív EPC, originál dokumentu
article
Number of the records: 1