Number of the records: 1
Výhody pre maloobchodníka vyplývajúce z osobitného postavenia marketingu
SYS 0101894 LBL $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$ 005 20240502072117.7 100 $a 20090921a2008łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Výhody pre maloobchodníka vyplývajúce z osobitného postavenia marketingu $f Júlia Dianovská 330 $a Závislosť finančného úspechu firmy od marketingových schopností vykonávateľa. Marketing ako cielená investícia. Charakteristika marketingu podľa Sergia Zymana. Hodnotenie účinnosti marketingovej akcie. Správne určenie cieľovej skupiny. Problematika udržania si zákazníkov. Budovanie vzťahov so zákazníkmi. Celoživotná hodnota zákazníka - CLV (Customer lifetime value). 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0099296 $1 010 $a 978-80-225-2770-5 $1 200 1 $a Merkúr 2008 $b elektronický zdroj $e výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov $e zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy $e Bratislava, 27. november 2008 $g zostavovateľské a grafické práce: Simona Škorvagová, Peter Verček, Peter Červenka, Marián Poláček $v S. 47-52 $1 210 $a Bratislava $c [Obchodná fakulta EU] $d 2008 $1 215 $a CD-ROM 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003627 $a nástroje marketingové 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002544 $a investície 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*0019168 $a Dianovská $b Júlia $4 070 $p EUBOBFKMA $9 100 $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20090921 $g AACR2
Number of the records: 1