Number of the records: 1  

Návyky ovplyvňuje vek

  1. SYS0102432
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20231128094134.8
    100
      
    $a 20090924a2009łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Návyky ovplyvňuje vek $f Andrea Hinková-Dibarborová
    330
      
    $a Ako bude vyzerať naša spoločnosť v roku 2020. Aké bude spoptrebiteľské správanie ľudí za 10 až 15 rokov. Scenáre budúcnosti v maloobchodnom trhu. Využívanie nových technológií.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0164856 $1 011 $a 1335-2008 $1 200 1 $a Obchod $e maloobchod, veľkoobchod, distribúcia $v Roč. 14, č. 9 (september 2009), s. 16 $1 210 $a Bratislava $c ECOPRESS $d 2009
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005066 $a prognózy dlhodobé
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003604 $a nákup
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0001578 $a obstarávanie elektronické
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003176 $a maloobchod
    675
      
    $a 366 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000228 $x Spotrebiteľ a jeho problémy
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0001406 $a Hinková-Dibarborová $b Andrea $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20090924 $g AACR2
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.