Number of the records: 1
Privátne značky pod vplyvom hospodárskej krízy v segmente bioproduktov
SYS 0105208 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20240502072146.7 100 $a 20091028d2009łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Privátne značky pod vplyvom hospodárskej krízy v segmente bioproduktov $f Zuzana Lukačovičová 301 $a VEGA 1/4582/07 330 $a Charakteristika trhu biopotravín. Problematika vysokých cien biopotravín. Ekologické poľnohospodárstvo. Označenie bioproduktov. Vznik a uvedenie privátnej značky Tesco Organic - prípadová štúdia. Obchodný názov značky, logo a dizajn obalu. Komunikačná stratégia a zavádzanie značky Tesco Organic na slovenskom trhu. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0104925 $1 010 $a 978-80-225-2839-9 $1 200 1 $a Obchod a marketing 2009 $e zborník vedeckých statí vydaný pri príležitosti 40. výročia vzniku Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave $e Bratislava, september 2009 $f zborník zostavili: Mária Hasprová, Štefan Žák $v S. 106-114 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2009 $1 215 $a 164 s. 541 1-
$a Private brands under the crisis in the segment of bioproducts 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001299 $a bioprodukty 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004572 $a potraviny 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004487 $a poľnohospodárstvo 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001945 $a ekológia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007566 $a značky výrobkov 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007565 $a značky maloobchodné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001726 $a dizajn 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003130 $a logo 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001376 $a ceny 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia 675 $a 631 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000280 $x Poľnohospodárstvo 700 -1
$3 eu_un_auth*0006054 $a Lukačovičová $b Zuzana $p EUBOBFKMA $9 100 $4 070 $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20091028 $g AACR2
Number of the records: 1