Number of the records: 1
Event marketing
Title Event marketing Author info Alexander Rozin Author Rozin Alexander EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Nové prístupy k riadeniu ponuky priemyselných podnikov : zborník vedeckých statí. S. 123-130. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3054-5 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 659.3 - Masová komunikácia. Informovanie širokej verejnosti Keywords komunikácia marketingová * výstavy * veľtrhy * marketing mix Annotation Predstavenie výstavníctva ako jednej zo zložiek event marketingu, popis dopadov hospodárskej krízy na túto oblasť a preskúmanie dôvodov, prečo prezentácia na veľtrhu či výstave predstavuje aj naďalej jeden z najefektívnejších nástrojov marketingovej komunikácie. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E10 01099-011, originál dokumentu
article
Number of the records: 1