Number of the records: 1
Prístupy výrobných podnikov k nákupným cenám - ako dosiahnuť dobrú nákupnú cenu
SYS 0119975 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20240502072336.4 100 $a 20101020d2010łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo $d slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Prístupy výrobných podnikov k nákupným cenám - ako dosiahnuť dobrú nákupnú cenu $d Production company approach to purchasing prices - buing at the right price $f Milan Oreský 330 $a Cena z pohľadu marketingu predaja. Faktory ovplyvňujúce cenovú politiku a využitie ceny ako marketingového nástroja. Faktory ovplyvňujúce prístupy kupujúceho pri cenových rokovaniach. Variácie cenových modelov pri cenových dohodách z pohľadu nákupu. Cenové porovnávanie a analýzy nákupných cien. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0119228 $1 010 $a 978-80-225-3037-8 $1 200 1 $a Aktuálne výzvy marketingu a ich uplatnenie v praxi $e vedecké state : [zborník] : medzinárodné vedecké podujatie, 15.10.2010 v Bratislave $f kolektív autorov $g zostavil Peter Drábik $v S. 68-75 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2010 $1 215 $a 235 s. 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001395 $a ceny nákupné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004421 $a politika cenová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003604 $a nákup 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004797 $a predaj 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004317 $a podnik výrobný 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006599 $a trh 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001845 $a dopyt 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002842 $a konkurencia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001109 $a analýzy 675 $a 338.5 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000174 $x Ceny. Tvorba cien. Druhy cien 700 -1
$3 eu_un_auth*p0063802 $a Oreský $b Milan $f 1956- $p EUBOBFKMA $9 100 $4 070 $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20101020 $g AACR2
Number of the records: 1