Number of the records: 1  

Systematic brand management model for value oriented brand management

  1. Title Systematic brand management model for value oriented brand management
    TranslationModel systematického riadenia značky pre hodnotovo orientovaný manažment značky
    Author infoEleonora Fendeková, Michael Mandat
    Author Fendeková Eleonora EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Co-authors Mandat Michael
    Source document Ekonomické rozhľady : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 40, č. 1 (2011), s. 7-21. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2011. ISSN 0323-262X
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita
    Keywords stratégia marketingová * značky výrobkov * značky maloobchodné * hodnota podniku * hodnota pridaná * kontroling * rozhodovanie manažérske * manažment
    AnnotationRôzne prístupy k budovaniu značky. Vývoj štvorfázového modelu manažmentu značky (analýza, stratégia, implementácia a brand controlling).
    Public work categoryScientific titles in home not carented magazines and other year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE11 01082-002, originál dokumentu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2011: 1-4

    File nameSizeTyp prístupu
    PDF fulltext307.1 KBpublicly available
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.