Number of the records: 1
Význam strategického marketingu pri zvyšovaní konkurencieschopnosti malých a stredných podnikov
Title Význam strategického marketingu pri zvyšovaní konkurencieschopnosti malých a stredných podnikov Translation The Intent of strategic marketing within the small and medium enterprices competitiveness Author info Eva Ivanová Author Ivanová Eva Source document Sociálno-ekonomická revue : vedecký časopis Fakulty sociálno-ekonomických vzťahov Trenčianskej univerzity Alexandra Dubčeka v Trenčíne. Roč. 10, č. 1 (2012), s. 12-19. - Trenčín : Trenčianska univerzita Alexandra Dubčeka v Trenčíne, 2012. ISSN 1336-3727 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita Keywords podnik malý * podnik stredný * konkurencieschopnosť * marketing * komunikácia marketingová * riadenie strategické Annotation Malé a stredné podniky a úloha strategického riadenia. Kritériá pre MSP. Strategický marketing a konkurencieschopnosť malých a stredných podnikov. Využitie marketingovej komunikácie na tvorbu, podporu a udržanie konkurenčnej výhody. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Bunches 2012: 1-4
article
Number of the records: 1