Number of the records: 1  

Kreatívna ekonomika: priestorové aspekty lokalizácie kreatívnych odvetví v Slovenskej republike

  1. CHOVANEC, Martin. Kreatívna ekonomika: priestorové aspekty lokalizácie kreatívnych odvetví v Slovenskej republike : dizertačná práca. Školiteľ: Štefan Rehák. Bratislava, 2012. 123 s
    Ohlasy:
    [3] PÁSTOR, Rudolf - BELVONČÍKOVÁ, Eva. Global value chains: upgrading of the Slovak clothing industry. In How to benefit from global value chains - implications for the V4 countries. International conference. How to benefit from global value chains - implications for the V4 countries : proceedings from the international conference : Prague, on June 6, 2015 [elektronický zdroj]. - Praha : Vysoká škola ekonomická, Nakladatelství Oeconomica, 2015. ISBN 978-80-245-2111-4, p. 116-147. Dostupné na : http://ces.vse.cz/english/wp-content/Sborn%CC%81k-texty-CES_FINAL_N1.pdf.
    [4] PÁSTOR, Rudolf. Hodnototvorný reťazec odvetvia módny dizajn. In Kreatívna ekonomika - národohospodárske a regionálne podmienky a stimuly : KRENAR. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015. ISBN 978-80-225-3954-8, s. 251-282. APVV-0101-10.
    [1] PASTOR, Rudolf. Creative Industries Value Chain of Slovak Fashion Design in Bratislava Region. In CERS 2014: 5TH CENTRAL EUROPEAN CONFERENCE IN REGIONAL SCIENCE, INTERNATIONAL CONFERENCE PROCEEDINGS, 2015, pp. 704-716., Registrované v: WOS

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.