Number of the records: 1
Faktory ovplyvňujúce správanie spotrebiteľa na globálnom trhu
SYS 0161256 LBL 00000nla--22^^^^^---450- 005 20221103130636.2 100 $a 20121024d2012łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Faktory ovplyvňujúce správanie spotrebiteľa na globálnom trhu $d Factors affecting consumer behaviour in the global market $f Margaréta Nadányiová 330 $a Najdôležitejšie faktory, ktoré ovplyvňujú správanie spotrebiteľa na globálnom trhu. Podstata moderného marketingového zmýšľania. Udržanie si verných zákazníkov, rozpoznanie ako zákazník rozmýšľa a čo ovplyvňuje jeho nákupné správanie. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0160959 $1 011 $a 1336-5878 $1 200 1 $a Globalizácia a jej sociálno-ekonomické dôsledky '12 : zborník [príspevkov] z medzinárodnej vedeckej konferencie : vydaný ako mimoriadne číslo elektronického časopisu Podniková ekonomika a manažment : Rajecké Teplice 10. - 11. október 2012 $b elektronický zdroj $f zborník zostavili Daniel Buc ... [et al.] $c Globalizácia a jej sociálno-ekonomické dôsledky '12 : recenzovaný zborník [abstraktov] z medzinárodnej vedeckej konferencie : vydaný ako mimoriadne číslo elektronického časopisu Podniková ekonomika a manažment : Rajecké Teplice 10. - 11. október 2012 $v S. 567-572 $1 210 $a [Žilina] $c [Katedra ekonomiky Fakulty prevádzky a ekonomiky dopravy a spojov Žilinskej univerzity] $d [2012] $1 215 $a CD-ROM [1038, 158 s.] 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004464 $a politika spotrebiteľská 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003215 $a marketing globálny 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003220 $a marketing mix 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005821 $a spokojnosť zákazníkov 675 $a 366 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000228 $x Spotrebiteľ a jeho problémy 700 -1
$3 eu_un_auth*0043805 $a Nadányiová $b Margaréta $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20121024 $g AACR2
Number of the records: 1