Number of the records: 1
Geolokačné služby ako integrálna súčasť e-marketingu podniku
Title Geolokačné služby ako integrálna súčasť e-marketingu podniku Parallel title Location based services as an integral part of e-marketing in a company Author info Andrej Miklošík, Eva Hvizdová ml. Author Miklošík Andrej EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Co-authors Hvizdová Eva ml. EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Možnosti využitia geografického informačného systému v maloobchode ako zdroja strategickej inovácie z hľadiska posilnenia konkurencieschopnosti podnikov : zborník vedeckých statí projektu VEGA 1/0039/11. S. 67-74. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3521-2 Výstup z projektu VEGA 1/0039/11 Geografický informačný systém ako zdroj strategickej inovácie podniku z hľadiska posilnenia jeho konkurencieschopnosti
Note VEGA 1/0039/11 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 330.47 - Teória informácií v ekonomike. Ekonomická informatika Keywords geografia * lokalizácia * služby * marketing elektronický * podnik obchodný * stratégia marketingová Annotation Geolokačné služby vo svete a na Slovensku. Pozícia LBS v marketingu a ich využitie v rámci marketingovej stratégie obchodného podniku. Analýza vybraných úspešne realizovaných projektov. Trendy a smerovanie LBS. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E12 01198-003, originál dokumentu
article
Number of the records: 1