Number of the records: 1  

Udržateľný marketing a udržateľná spotreba II

  1. SYS0164046
    LBL
      
    00000nlm--22^^^^----450-
    005
      
    20240502072845.0
    010
      
    $a 978-80-225-3487-1
    100
      
    $a 20130115$2012łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $a eng
    102
      
    $a SK
    135
      
    $a do
    200
    1-
    $a Udržateľný marketing a udržateľná spotreba II $b elektronický zdroj $e zborník vedeckých statí z výskumného projektu VEGA č. 1/0418/11 $d Sustainable marketing and sustainable consumption II : scientific papers – output of the research project VEGA no. 1/0418/11 $f Dana Vokounová a kol., zostavil Andrej Miklošík $g recenzenti: Naděžda Klabusayová, Helena Labská, Eva Hanuláková
    210
      
    $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2012
    215
      
    $a CD-ROM [89 s.]
    301
      
    $a VEGA 1/0418/11
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005884 $a spotreba
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005566 $a rozvoj trvalo udržateľný
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    702
    -1
    $3 eu_un_auth*0003787 $a Miklošík $b Andrej $p EUBOBFKMA $9 100 $4 220 $T Katedra marketingu OBF
    702
    -1
    $3 eu_un_auth*0008607 $a Klabusayová $b Naděžda $4 675
    702
    -1
    $3 eu_un_auth*p0048881 $a Labská $b Helena $p EUBOBFKMA $4 675 $T Katedra marketingu OBF
    702
    -1
    $3 eu_un_auth*p0020252 $a Hanuláková $b Eva $p EUBOBFKMA $4 675 $f 1964- $T Katedra marketingu OBF
    712
    02
    $3 eu_un_auth*0000452 $a Ekonomická univerzita v Bratislave $b Obchodná fakulta $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20130115 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.