Number of the records: 1
Udržateľný marketing a udržateľná spotreba II
SYS 0164046 LBL 00000nlm--22^^^^----450- 005 20240502072845.0 010 $a 978-80-225-3487-1 100 $a 20130115$2012łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $a eng 102 $a SK 135 $a do 200 1-
$a Udržateľný marketing a udržateľná spotreba II $b elektronický zdroj $e zborník vedeckých statí z výskumného projektu VEGA č. 1/0418/11 $d Sustainable marketing and sustainable consumption II : scientific papers – output of the research project VEGA no. 1/0418/11 $f Dana Vokounová a kol., zostavil Andrej Miklošík $g recenzenti: Naděžda Klabusayová, Helena Labská, Eva Hanuláková 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2012 215 $a CD-ROM [89 s.] 301 $a VEGA 1/0418/11 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005884 $a spotreba 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005566 $a rozvoj trvalo udržateľný 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 702 -1
$3 eu_un_auth*0003787 $a Miklošík $b Andrej $p EUBOBFKMA $9 100 $4 220 $T Katedra marketingu OBF 702 -1
$3 eu_un_auth*0008607 $a Klabusayová $b Naděžda $4 675 702 -1
$3 eu_un_auth*p0048881 $a Labská $b Helena $p EUBOBFKMA $4 675 $T Katedra marketingu OBF 702 -1
$3 eu_un_auth*p0020252 $a Hanuláková $b Eva $p EUBOBFKMA $4 675 $f 1964- $T Katedra marketingu OBF 712 02
$3 eu_un_auth*0000452 $a Ekonomická univerzita v Bratislave $b Obchodná fakulta $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20130115 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Number of the records: 1