Number of the records: 1
Tvorba marketingových stratégií podporujúcich posun k racionálnej a udržateľnej spotrebe
Title Tvorba marketingových stratégií podporujúcich posun k racionálnej a udržateľnej spotrebe Translation The Creation of marketing strategies which support the shift to rational and sustainable consumption Author info Gabriela Pajtinková - Bartáková, Katarína Gubíniová Author Pajtinková - Bartáková Gabriela Co-authors Gubíniová Katarína Source document Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : scientific journal is aimed at the area marketing and marketing management. Roč. 7, č. 2 (2012), s. 39-56. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2012. ISSN 1338-7944 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * stratégia marketingová * rozvoj trvalo udržateľný * správanie spotrebiteľa * spotreba Annotation Úloha marketingového riadenia pri šírení myšlienky o racionálnej spotrebe. Od segmentácie k fragmentácii a vzniku nových (zelených) trhov. Postoje európskych spotrebiteľov k otázkam udržateľnej spotreby. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Bunches 2012: 1-2
article
Number of the records: 1