Number of the records: 1  

Tvorba marketingových stratégií podporujúcich posun k racionálnej a udržateľnej spotrebe

  1. Title Tvorba marketingových stratégií podporujúcich posun k racionálnej a udržateľnej spotrebe
    TranslationThe Creation of marketing strategies which support the shift to rational and sustainable consumption
    Author infoGabriela Pajtinková - Bartáková, Katarína Gubíniová
    Author Pajtinková - Bartáková Gabriela
    Co-authors Gubíniová Katarína
    Source document Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : scientific journal is aimed at the area marketing and marketing management. Roč. 7, č. 2 (2012), s. 39-56. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2012. ISSN 1338-7944
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * stratégia marketingová * rozvoj trvalo udržateľný * správanie spotrebiteľa * spotreba
    AnnotationÚloha marketingového riadenia pri šírení myšlienky o racionálnej spotrebe. Od segmentácie k fragmentácii a vzniku nových (zelených) trhov. Postoje európskych spotrebiteľov k otázkam udržateľnej spotreby.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Bunches2012: 1-2

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.