Number of the records: 1
Branding štátu na príklade Slovenskej republiky
SYS 0181306 LBL 00000nla--22^^^^^---450- 005 20240502073117.9 100 $a 20140124d2013łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Branding štátu na príklade Slovenskej republiky $d Country branding – the case of the Slovak Republic $f Michal Polgár 330 $a Základná terminológia v procese brandingu štátu – identita a hodnoty štátu, imidž štátu, medzinárodná reputácia, národná značka a prezentácia štátu v zahraničí. Branding štátu a metodologické prístupy k procesu. Branding Slovenskej republiky ako proces prípravy pre komplexnejší proces prezentácie v zahraničí. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0180859 $1 010 $a 978-80-225-3766-7 $1 200 1 $a EDAMBA 2013 $b elektronický zdroj $e proceedings of the international scientific conference for doctoral students and young researchers : 14th november 2013, Bratislava, the Slovak Republic $f editors Martina Machová, Jozef Wallner $g referees Kamil Adamík, Peter Árendáš $v S. 1262-1283 [CD-ROM] $1 210 $a Bratislava $c Publishing House EKONÓM $d 2013 $1 215 $a CD-ROM [1784 s.] 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006316 $a štát 610 1-
$9 eu_un_auth*0036807 $a prezentácia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002418 $a imidž 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002410 $a identita 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004476 $a politika zahraničná 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003292 $a metodológia 675 $a 327 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000052 $x Medzinárodná politika. Medzinárodné politické vzťahy. Svetová politika. Zahraničná politika 700 -1
$3 eu_un_auth*0029694 $a Polgár $b Michal $p EUBFMVKDV $9 100 $4 070 $T Katedra medzinárodných ekonomických vzťahov a hospodárskej diplomacie FMV 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20140124 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Number of the records: 1