Number of the records: 1
Vybrané možnosti a problémy uplatňení pupilometrie v marketingu
Title Vybrané možnosti a problémy uplatňení pupilometrie v marketingu Parallel title Selected possibilities and problems of pupillary measurement utilization in marketing Author info Petr Červenka, Jana Naščáková Author Červenka Petr Co-authors Naščáková Jana EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Source document Marketingové trendy v znalostnej spoločnosti : zborník vedeckých statí 1. S. 80-86 CD-ROM. - Ružomberok : VERBUM - vydavateľstvo Katolíckej univerzity v Ružomberku, 2012. ISBN 978-80-8084-997-9 Note Projekt SGS SGS10/270/OHK5/3T/13 Document kind schedule of articles from year books Language Czech Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * veda * emócie * výskum * spotrebitelia Annotation Podstata a využitie pupilometrie v marketingu. Druhy pupilometrie, praktické návrhy a predpoklady využitia v marketingu. Návrh postupu experimentu s pupilometriou a využitím očnej kamery. Praktické problémy, ktoré je nutné pri experimentovaní eliminovať. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E13 01581-001, kópia plného textu
article
Number of the records: 1