Number of the records: 1
E-marketing ako integrálna súčasť marketingu vysokej školy
SYS 0183024 LBL 00000nam--22^^^^^---450- 005 20240502073129.6 010 $a 978-80-225-3748-3 100 $a 20140303d2013łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a E-marketing ako integrálna súčasť marketingu vysokej školy $f Andrej Miklošík $g recenzenti Štefan Žák, Andrej Hriciga 205 $a 1. vyd. 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2013 215 $a 186 s. [11,66 AH] $9 11,66 300 $a Monografia je zároveň habilitačnou prácou 610 1-
$9 eu_un_auth*0049226 $a marketing elektronický 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006261 $a školy vysoké 610 1-
$9 eu_un_auth*0041171 $a stránky webové 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001857 $a dotazníky 610 1-
$9 eu_un_auth*0006975 $a škálovanie 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*0003787 $a Miklošík $b Andrej $p EUBOBFKMA $9 100 $4 070 $T Katedra marketingu OBF 702 -1
$3 eu_un_auth*p0049062 $a Žák $b Štefan $p EUBOBFKMA $4 675 $f 1971- $T Katedra marketingu OBF 702 -1
$3 eu_un_auth*0019467 $a Hriciga $b Andrej $p EUBOBFKMA $4 675 $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20140303 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Number of the records: 1