Number of the records: 1  

Kľúčové oblasti manažmentu maloobchodnej jednotky

  1. Title Kľúčové oblasti manažmentu maloobchodnej jednotky
    Author infoErika Dudáš-Pajerská
    Author Dudáš-Pajerská Erika EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Source document V.I.P. (Výskum, vývoj a implementácia nástrojov IMS v podnikoch SR) : recenzovaný zborník vedeckých prác k riešeniu projektu MVP č. I-13-112-00. S. 5-11. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3792-6
    Výstup z projektu IGP I-13-112-00 V.I.P (Výskum, vývoj a implementácia nástrojov IMS v podnikoch SR)
    NoteI-13-112-00
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing manažment * stratégia obchodná * maloobchod * komunikácia marketingová * marketing územia * lojálnosť zákazníkov
    AnnotationKľúčové oblasti retail manažmentu sú navzájom prepojené, čo sa prejavuje rozhodovaním manažéra maloobchodnej jednotky. Atraktivita územia predstavuje oblasť, ktorá povedie z hľadiska regionálnych disparít k rozhodovaniu o kľúčových oblastiach retail manažmentu.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE13 01876-001, kópia plného textu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.