Number of the records: 1
Kľúčové oblasti manažmentu maloobchodnej jednotky
Title Kľúčové oblasti manažmentu maloobchodnej jednotky Author info Erika Dudáš-Pajerská Author Dudáš-Pajerská Erika EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Source document V.I.P. (Výskum, vývoj a implementácia nástrojov IMS v podnikoch SR) : recenzovaný zborník vedeckých prác k riešeniu projektu MVP č. I-13-112-00. S. 5-11. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3792-6 Výstup z projektu IGP I-13-112-00 V.I.P (Výskum, vývoj a implementácia nástrojov IMS v podnikoch SR)
Note I-13-112-00 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing manažment * stratégia obchodná * maloobchod * komunikácia marketingová * marketing územia * lojálnosť zákazníkov Annotation Kľúčové oblasti retail manažmentu sú navzájom prepojené, čo sa prejavuje rozhodovaním manažéra maloobchodnej jednotky. Atraktivita územia predstavuje oblasť, ktorá povedie z hľadiska regionálnych disparít k rozhodovaniu o kľúčových oblastiach retail manažmentu. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E13 01876-001, kópia plného textu
article
Number of the records: 1