Number of the records: 1  

Faktory ovlivňující kupní chování spotřebitelů a jejich význam pro podniky

  1. Title Faktory ovlivňující kupní chování spotřebitelů a jejich význam pro podniky
    TranslationFactor influencing consumers´buying behavior and their importance for enterprises
    Author infoJosef Novotný, Pavel Duspíva
    Author Novotný Josef
    Co-authors Duspíva Pavel
    Source document E + M. Ekonomie a management : vědecký ekonomický časopis. Roč. 17, č. 1 (2014), s. 153-166. - Liberec : Ekonomická fakulta Technické univerzity v Liberci, 2014. ISSN 1212-3609
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy
    Keywords spotrebitelia * správanie spotrebiteľa * rozhodovanie nákupné * politika spotrebiteľská * spokojnosť zákazníkov * prieskum spotrebiteľský * modely spotreby
    AnnotationVýsledky výskumu správania spotrebiteľov a ich preferencie v tejto oblasti ako i vypracované modely, ktoré vyjadrujú rozhodujúce faktory ovplyvňujúce nákupné správanie spotrebiteľov.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2014: 1-4

    File nameSizeTyp prístupu
    PDF fulltext718.8 KBverejne dostupné
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.