Number of the records: 1
Moderné prístupy k marketingovému riadeniu v súčasnosti
Title Moderné prístupy k marketingovému riadeniu v súčasnosti Translation Modern approaches to current marketing management Author info Gabriela Pajtinková - Bartáková, Katarína Gubíniová Author Pajtinková - Bartáková Gabriela Co-authors Gubíniová Katarína Source document Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : scientific journal is aimed at the area marketing and marketing management. Roč. 9, č. 2 (2014), s. 2-11. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2014. ISSN 1338-7944 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * rozvoj trvalo udržateľný * marketing manažment * riadenie * stratégia marketingová Annotation Potreba alebo príležitosť prehodnotenia tradičných marketingových aktivít. Udržateľný marketing a s ním súvisiace koncepty s ohľadom na mieru integrácie udržateľnosti. Typ organizácie a požiadavky na spotrebu. Východiská spoločenskej kritiky marketingu tretieho tisícročia. Prehľad možných reforiem v rámci marketingového manažmentu. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Bunches 2014: 1-4
article
Number of the records: 1