Number of the records: 1
Moderné prístupy k marketingovému riadeniu v súčasnosti
SYS 0191104 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20220722104231.4 100 $a 20140806a2014łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Moderné prístupy k marketingovému riadeniu v súčasnosti $f Gabriela Pajtinková - Bartáková, Katarína Gubíniová 330 $a Potreba alebo príležitosť prehodnotenia tradičných marketingových aktivít. Udržateľný marketing a s ním súvisiace koncepty s ohľadom na mieru integrácie udržateľnosti. Typ organizácie a požiadavky na spotrebu. Východiská spoločenskej kritiky marketingu tretieho tisícročia. Prehľad možných reforiem v rámci marketingového manažmentu. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0191079 $1 011 $a 1338-7944 $1 200 1 $a Marketing science & inspirations $e vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu $e scientific journal is aimed at the area marketing and marketing management $v Roč. 9, č. 2 (2014), s. 2-11 $1 210 $a Bratislava $c Univerzita Komenského v Bratislave $d 2014 541 1-
$a Modern approaches to current marketing management 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005566 $a rozvoj trvalo udržateľný 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003218 $a marketing manažment 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005404 $a riadenie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*0024136 $a Pajtinková - Bartáková $b Gabriela $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*0045960 $a Gubíniová $b Katarína $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20140806 $g AACR2
Number of the records: 1