Number of the records: 1
Využitie event marketingu v komunikačnom mixe
Title Využitie event marketingu v komunikačnom mixe Parallel title Exploitation of even marketing in communication mix Author info Vladimír Jóri, Štefan Majtán Author Jóri Vladimír EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Co-authors Majtán Štefan EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Source document Ekonomika, financie a manažment podniku VIII. : zborník vedeckých statí pri príležitosti Týždňa vedy a techniky. [S. 1-7] CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014 / Majtán Miroslav ; Markovič Peter ; Grznár Miroslav ; Rajňák Milan. ISBN 978-80-225-3941-8 Výstup z projektu VEGA 1/0100/13 Skúmanie dopadov aktuálnych javov svetovej ekonomiky na marketingové aktivity firiem
Note VEGA 1/0100/13 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords event marketing * nástroje marketingové * mix komunikačný * firmy * Slovensko * Amerika Annotation Pozitívne výsledky uplatňovania event marketingu v marketingovom komunikačnom mixe firiem. Event marketing sa považuje za komunikačný nástroj so silným emocionálnym nábojom. Jeho popularita rastie na celom svete a je považovaný za strategický a merateľný nástroj. V súčasnosti zaujíma vedúce postavenie v marketingovej stratégii mnohých značiek. Marketing zážitkový. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E14 01877-042, originál dokumentu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 398.7 KB from the SEK IP address after logging in article
Number of the records: 1