Number of the records: 1  

Využitie event marketingu v komunikačnom mixe

  1. Title Využitie event marketingu v komunikačnom mixe
    Parallel titleExploitation of even marketing in communication mix
    Author infoVladimír Jóri, Štefan Majtán
    Author Jóri Vladimír EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Co-authors Majtán Štefan EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Source document Ekonomika, financie a manažment podniku VIII. : zborník vedeckých statí pri príležitosti Týždňa vedy a techniky. [S. 1-7] CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014 / Majtán Miroslav ; Markovič Peter ; Grznár Miroslav ; Rajňák Milan. ISBN 978-80-225-3941-8
    Výstup z projektu VEGA 1/0100/13 Skúmanie dopadov aktuálnych javov svetovej ekonomiky na marketingové aktivity firiem
    NoteVEGA 1/0100/13
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords event marketing * nástroje marketingové * mix komunikačný * firmy * Slovensko * Amerika
    AnnotationPozitívne výsledky uplatňovania event marketingu v marketingovom komunikačnom mixe firiem. Event marketing sa považuje za komunikačný nástroj so silným emocionálnym nábojom. Jeho popularita rastie na celom svete a je považovaný za strategický a merateľný nástroj. V súčasnosti zaujíma vedúce postavenie v marketingovej stratégii mnohých značiek. Marketing zážitkový.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE14 01877-042, originál dokumentu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF398.7 KBfrom the SEK IP address after logging in
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.