Number of the records: 1
Vnemový marketing – zmysly v podpore predaja
Title Vnemový marketing – zmysly v podpore predaja Translation Sensory marketing – the senses in sales promotions Author info Peter Pajonk, Katarína Plevová Author Pajonk Peter EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Co-authors Plevová Katarína EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 8, č. 29 (2015), s. 83-91. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2015. ISSN 1337-7493 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * produkcia * predaj * spotrebitelia * hudba * osvetlenie * podpora predaja Annotation Analýza teoretických poznatkov z oblasti vnemového marketingu, ale aj prehľad praktických ukážok využitia zmyslov v podpore predaja doma i v zahraničí. Public work category Scientific titles in home not carented magazines and other year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E15 00388-004, originál dokumentu References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2015: 29-32
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 141.7 KB verejne dostupné article
Number of the records: 1