Number of the records: 1
Marketingový informačný systém a jeho moduly
Title Marketingový informačný systém a jeho moduly Author info Naqibullah Daneshjo, Michal Kravec Author Daneshjo Naqibullah EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Co-authors Kravec Michal EUBPHF - Podnikovohospodárska fakulta v Košiciach Source document Transfer inovácií : špecializovaný elektronický časopis zameraný na vedecko-technické výstupy grantových a podnikových inovačných stratégií. Č. 32 (2015), s. 151-154 online. - Košice : Ústav manažmentu, priemyslu a digitálneho inžinierstva a Katedra automobilovej výroby. ISSN 1337-7094 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords systémy informačné manažérske * marketing * riadenie vzťahov so zákazníkmi * riadenie vzťahov s dodávateľmi Annotation Spôsob integrácie jednotlivých modulov marketingového informačného systému. Tieto moduly môžu fungovať samostatne alebo integrovane. Sú to manažérstvo vzťahov s dodávateľmi (Supplier Relationship Management - SRM), manažérstvo životného cyklu produktu (Product Lifecycle management – PLM), manažérstvo vzťahov so zákazníkmi (Customer Relationship Management – CRM), manažérstvo dodávateľského reťazca (Supply Chain Management – SCM). Tieto prístupy podporujú jednotlivé marketingové a iné činnosti, pričom sa znižujú efektívne náklady napr. tým, že sa zamedzuje duplicita činností. Celý dodávateľský reťazec by mal pomáhať pri jednotlivých fázach životného cyklu produktu vrátane jeho modifikácií, inovácií alebo poskytovaní dodatočných služieb. Public work category Scientific titles in home not carented magazines and other year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ References (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E15 01367-001, kópia plného textu
File name Size Typ prístupu PDF fulltext 305.6 KB verejne dostupné article
Number of the records: 1