Number of the records: 1
Perspektívy vývoja product placementu na Slovensku
Title Perspektívy vývoja product placementu na Slovensku Parallel title Development perspectives of product placement in Slovakia Author info Lucia Vanková Author Vanková Lucia EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF Source document MERKÚR 2015 : the proceedings of the international scientific conference for PhD. students and young scientists : Virt, December 3 - 4, 2015. S. 321-330 CD-ROM. - Bratislava : Publisher EKONÓM, 2015 / Drábik Peter ; Krnáčová Paulína ; Pajtinková - Bartáková Gabriela ; Karlíček Miroslav ; MERKÚR 2015 International scientific conference for PhD. students and young scientists. ISBN 978-80-225-4179-4 Výstup z projektu VEGA 1/0550/14 Nové výzvy v oblasti európskej energetickej bezpečnosti a ich vplyv na konkurencieschopnosť EÚ v horizonte do roku 2020
Note VEGA 1/0550/14 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords umiestňovanie produktov * televízia * komunikácia marketingová * komunikácia masmediálna * reklama * náklady * Slovensko Annotation Product placement a jeho význam. Analýza podmienok pre uplatnenie product placementu v slovenských televíziách. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ References (2) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E16 00002-022, originál dokumentu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 745.5 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1