Number of the records: 1
Ako vznikajú spokojní a nespokojní zákazníci
Title Ako vznikajú spokojní a nespokojní zákazníci Author info Dušan Straňák Author Straňák Dušan Source document Zisk manažment. Roč. 7, č. 12 (2015), s. 48-49. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2015. ISSN 1339-2433 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy Keywords zákazníci * spokojnosť zákazníkov * racionalita * emócie * spotrebitelia * správanie spotrebiteľa * služby obyvateľstvu Annotation Pri udržaní si zákazníka odborníci radia vplývať na racionálnu i emotívnu rovinu spotrebiteľa. Hodnotenie výborného zákazníckeho servisu na základe 4 + 1 kľúča spokojnosti zákazníka. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2015: 1-12
article
Number of the records: 1