Number of the records: 1  

[The Entertainment economy. How mega-media forces are transforming our lives]

  1. Title [The Entertainment economy. How mega-media forces are transforming our lives]
    Author infoNatália Tarišková
    Author Tarišková Natália EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Source document Ekonomika a manažment : vedecký časopis Fakulty podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 12, č. 2 (2015), s. 103-104. - Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2015. ISSN 1336-3301
    Review documentThe Entertainment economy. How mega-media forces are transforming our lives / Wolf, J. Michael : Times books, 1999
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords recenzie * podnikanie * zákazníci * film * marketing
    AnnotationRecenzia na knihu Entertainment economy. How mega-media forces are transforming our lives. Skladá z desiatich kapitol, ktoré pokračujú z úvodu do "zábavnej zóny" na "pohľad od zajtra." Wolf starostlivo skúma plný rozsah obchodných situáciách, v ktorých zábava hrá čoraz dôležitejšiu úlohu. Napríklad sa zameriava na zábavu zameranú na zákazníka, e-faktor ( "neexistuje žiadny obchod, bez šoubiznisu"), bitka o pozornosť, boj o svetovládu, genéza javu (teda bez ohľadu na novo definuje "úspech" ), to, čo nazýva "enteractivity", Brand impéria a roľa sponzorov.
    Public work categoryNotice in scientific magazines and year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE15 01573-003, originál dokumentu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2015: 1-3

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.