Number of the records: 1  

Osobitosti marketingovej stratégie v neziskovej organizácii

  1. Title Osobitosti marketingovej stratégie v neziskovej organizácii
    TranslationNon-profit organization and the unique marketing strategy
    Author infoNikola Bobčíková
    Author Bobčíková Nikola
    Source document ČasOpis : študentský odborný časopis. Roč. 9, č. 20 (2014), s. 68-76. - Bratislava : Vysoká škola ekonómie a manažmentu verejnej správy v Bratislave, 2014. ISSN 1337-9593
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords stratégia marketingová * osoby právnické * analýza swot * nástroje marketingové
    AnnotationZosumarizovanie teoretických poznatkov z oblasti marketingovej stratégie, s osobitným zreteľom na neziskový sektor. Marketingové stratégie boli používané a spájané najmä so ziskovým sektorom, ale čoraz častejšie sa nimi zaoberajú už aj neziskové organizácie. Význam a potreba marketingu v neziskovom sektore. Využívanie marketingových stratégií ako spôsobu efektívneho fungovania neziskových organizácií.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Bunches2014: 20-21

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.