Number of the records: 1  

Využitie nástrojov marketingového mixu pri uvedení nového produktu na bankový trh

  1. Title Využitie nástrojov marketingového mixu pri uvedení nového produktu na bankový trh
    Parallel titleUse of marketing tools in placing new products on the banking market
    Author infoDana Hrušovská
    Author Hrušovská Dana EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Source document Ekonomika, financie a manažment podniku IX. : zborník vedeckých statí pri príležitosti Týždňa vedy a techniky. [S. 1-8] CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015 / Tóth Miroslav ; Markovič Peter ; Grznár Miroslav ; Rajňák Milan. ISBN 978-80-225-4145-9
    Výstup z projektu VEGA 1/0100/13 Skúmanie dopadov aktuálnych javov svetovej ekonomiky na marketingové aktivity firiem
    NoteVEGA 1/0100/13
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 336.71 - Bankovníctvo. Banky
    Keywords banky * produkty bankové * hypotéky * distribúcia * komunikácia * mix komunikačný
    AnnotationNové produkty ČSOB na Slovensku a v Čechách. Zavedenie služby mimoriadne splátky hypotéky. Využitie ceny, nástrojov distribučnej politiky a komunikačného mixu pri uvedení nového produktu na bankový trh.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    References (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE15 01759-030, originál dokumentu

    File nameSizeTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti181.5 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.