Number of the records: 1
Využitie nástrojov marketingového mixu pri uvedení nového produktu na bankový trh
Title Využitie nástrojov marketingového mixu pri uvedení nového produktu na bankový trh Parallel title Use of marketing tools in placing new products on the banking market Author info Dana Hrušovská Author Hrušovská Dana EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Source document Ekonomika, financie a manažment podniku IX. : zborník vedeckých statí pri príležitosti Týždňa vedy a techniky. [S. 1-8] CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015 / Tóth Miroslav ; Markovič Peter ; Grznár Miroslav ; Rajňák Milan. ISBN 978-80-225-4145-9 Výstup z projektu VEGA 1/0100/13 Skúmanie dopadov aktuálnych javov svetovej ekonomiky na marketingové aktivity firiem
Note VEGA 1/0100/13 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 336.71 - Bankovníctvo. Banky Keywords banky * produkty bankové * hypotéky * distribúcia * komunikácia * mix komunikačný Annotation Nové produkty ČSOB na Slovensku a v Čechách. Zavedenie služby mimoriadne splátky hypotéky. Využitie ceny, nástrojov distribučnej politiky a komunikačného mixu pri uvedení nového produktu na bankový trh. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ References (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E15 01759-030, originál dokumentu
File name Size Typ prístupu Archív publikačnej činnosti 181.5 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1