Number of the records: 1
Inovácie a ich význam v produktovej politike
Title Inovácie a ich význam v produktovej politike Parallel title Innovations and their importance in our product policy Author info Marta Karkalíková Author Karkalíková Marta EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená Source document Inovácie v podnikateľskom prostredí 2015 : zborník vedeckých statí. S. 54-57 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015 / Dudeková Alena ; Hlavatý Ivan ; Knošková Ľubica ; Leščáková Martina. ISBN 978-80-225-4224-1 Note VEGA 1/0670/16 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 620.2 - Náuka o tovare. Tovaroznalectvo Keywords manažment produktový * inovácia výrobkov * tovaroznalectvo * riadenie kvality * materiály nové * produkty * konkurencieschopnosť Annotation Inovácie predstavujú jeden z najlepších nástrojov ako udržať a zlepšiť konkurencieschopnosť podnikov v lokálnom aj globálnom podnikateľskom prostredí. Identifikovanie prínosu inovačných procesov v rámci produktovej politiky, ktorá je súčasťou organizácie so zavedeným systémom manažérstva. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E15 01720-009, originál dokumentu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 263.2 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1