Number of the records: 1  

Podceňovať ľudský faktor sa nevypláca

  1. Title Podceňovať ľudský faktor sa nevypláca
    Author infoVeronika Mišíková
    Author Mišíková Veronika
    Source document Tovar & Predaj : časopis pre obchod s rýchloobrátkovým a spotrebným tovarom. Roč. 6, č. 27 (január-február 2016), s. 45. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2016. ISSN 1805-0549
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords technika obchodná * tovar * merchandising
    AnnotationBoj značiek v jednotlivých produktových kategóriách neutícha. Umiestňovanie produktov na regáloch, úloha merchandisingu.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2016: 27-32

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.