Number of the records: 1
Relationship small business and private brands
Title Relationship small business and private brands Author info Michal Pružinský, Anna Hrnčiarová Turčiaková Author Pružinský Michal EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Co-authors Hrnčiarová Turčiaková Anna EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Source document Marketing management, trade, financial and social aspects of business : conference proceedings of the 3rd international scientific conference : october 22 - 23, 2015, Košice, Slovak Republic. S. 43-50 CD ROM. - Košice : Faculty of Business Economics with seat in Košice, 2016 / Dzuričková Jana ; Beslerová Stela ; Socha Luboš ; Štrach Pavel ; Marketing management, trade, financial and social aspects of business International scientific conference. ISBN 978-80-225-4163-3 Document kind schedule of articles from year books Language English Country of Edition Slovak Republic systematics 620.2 - Náuka o tovare. Tovaroznalectvo Keywords značky výrobkov * značky kvality * značky maloobchodné * reťazce obchodné * stratégia obchodná * označovanie tovarov * značky Annotation Značky výrobkov v rozvinutých krajinách a príležitosť k rastu hodnoty značky pre zákazníka. Povedomie a asociácie spotrebiteľa, ktoré si so značkou vytvára. Hodnota značky a posilnenie medzinárodných maloobchodných reťazcov. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E16 00156-003, originál dokumentu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 631.8 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1