Number of the records: 1  

Relationship small business and private brands

  1. Title Relationship small business and private brands
    Author infoMichal Pružinský, Anna Hrnčiarová Turčiaková
    Author Pružinský Michal EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Co-authors Hrnčiarová Turčiaková Anna EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Source document Marketing management, trade, financial and social aspects of business : conference proceedings of the 3rd international scientific conference : october 22 - 23, 2015, Košice, Slovak Republic. S. 43-50 CD ROM. - Košice : Faculty of Business Economics with seat in Košice, 2016 / Dzuričková Jana ; Beslerová Stela ; Socha Luboš ; Štrach Pavel ; Marketing management, trade, financial and social aspects of business International scientific conference. ISBN 978-80-225-4163-3
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 620.2 - Náuka o tovare. Tovaroznalectvo
    Keywords značky výrobkov * značky kvality * značky maloobchodné * reťazce obchodné * stratégia obchodná * označovanie tovarov * značky
    AnnotationZnačky výrobkov v rozvinutých krajinách a príležitosť k rastu hodnoty značky pre zákazníka. Povedomie a asociácie spotrebiteľa, ktoré si so značkou vytvára. Hodnota značky a posilnenie medzinárodných maloobchodných reťazcov.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE16 00156-003, originál dokumentu

    File nameSizeTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti631.8 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.