Number of the records: 1
Determinants of customer relationship development
Title Determinants of customer relationship development Author info Dagmar Lesáková Author Lesáková Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document IISES: International Institute of Social and Economic Sciences : proceedings of the 5th economic & finance conference, Miami: 09 -12 february 2016. P. 209-220 online. - Miami : IISES, 2016 ; International Institute of Social and Economic Sciences economic & finance conference / Akimoto Koji ; Bazantova Ilona. ISBN 978-80-87927-20-5. ISSN 2336-6044 Document kind schedule of articles from year books Language English Country of Edition United States of America systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * marketing vzťahový * vzťahy s verejnosťou * komunikácia marketingová * riadenie vzťahov so zákazníkmi * skupiny cieľové * ruch cestovný Annotation Faktory zlepšenia rozvoja vzťahov so zákazníkmi v sektore cestovného ruchu. Návrh opatrení na preskúmanie a zameranie sa na zákazníka v organizácií cestovného ruchu na Slovensku. Vzťah medzi úrovňou vzťahov so zákazníkmi a obchodnou výkonnosťou cestovného ruchu. Public work category Reports at international scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E16 00200-001, kópia plného textu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 1.1 MB verejne dostupné article
Number of the records: 1