Number of the records: 1  

Change process in the context of corporate communications: Stages for exploiting the potential of social media

  1. Title Change process in the context of corporate communications: Stages for exploiting the potential of social media
    TranslationProces zmeny v kontexte podnikovej komunikácie: Stupne pre využitie potenciálu sociálnych médií
    Author infoMarcus Diedrich
    Author Diedrich Marcus
    Source document Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : scientific journal is aimed at the area marketing and marketing management. Roč. 11, č. 2 (2016), s. 6-13. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2016. ISSN 1338-7944
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 659.3 - Masová komunikácia. Informovanie širokej verejnosti
    Keywords médiá sociálne * manažment * podnik * komunikácia elektronická * komunikácia masmediálna * bezpečnosť elektronická
    AnnotationPokiaľ je potrebné spustiť a používať virálne efekty, musí byť zabezpečená kontrola. Nepredvídateľnosť v komunikácii vychádza zo základných vlastností a síl sociálnych médií: vzťah a výmena medzi ľuďmi. Strata kontroly je novou a neznámou pre podniky pretože sociálne médiá sa odlišujú od predtým používaných komunikačných kanálov. Implementácia manažmentu zmeny je požiadavkou na to, aby podniky mohli úspešne využívať potenciál sociálnych médií. Zaužívaná myšlienková a akčná organizačná štruktúra má byť prehodnotená vzhľadom k posilneniu dialógu medzi podnikmi a ich zúčastnených strán.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Bunches2016: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.