Number of the records: 1  

Perception of offensive advertising: Cross-cultural peculiarities

  1. Title Perception of offensive advertising: Cross-cultural peculiarities
    TranslationVnímanie útočnej reklamy: interkultúrne osobitosti
    Author infoAnastasii Klimin, Dmitrii Tikhonov
    Author Klimin Anastasii
    Co-authors Tikhonov Dmitrii
    Source document Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : scientific journal is aimed at the area marketing and marketing management. Roč. 11, č. 2 (2016), s. 42-50. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2016. ISSN 1338-7944
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 659.1 - Propagácia. Reklama
    Keywords reklama * médiá * inzercia * analýza komparatívna * propagácia * kultúra
    AnnotationV súčasnej dobe zmätok v reklamách týkajúci sa takmer všetkých médií núti inzerentov, aby využívali útočné a provokatívne prvky. Avšak rôzne techniky využívané v tomto druhu reklamy, rovnako ako účinky týchto reklám, neboli dostatočne skúmané, a to najmä pri adaptácii reklamy na svetovom trhu. Vnímanie útočnej reklamy sa líši na základe rôznych parametrov: pohlavie, vek, spoločenské triedy, náboženstvo, atď. Dôležitú úlohu vo vnímaní predstavujú hlavne národné a kultúrne tradície a rysy. Komparatívna analýza vnímania útočných reklám u mladých ľudí rôznych národností: ich postoj voči reklame, technikám a značkám.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Bunches2016: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.