Number of the records: 1  

Marketing a udržateľný rozvoj

  1. Title Marketing a udržateľný rozvoj
    Parallel titleMarketing and suistainable developement
    Author infoZuzana Okasová
    Author Okasová Zuzana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document MERKÚR 2016 : the proceedings of the international scientific conference for PhD. students and young scientists : Virt, november 30 - december 2, 2016. S. [1-9] CD-ROM. - Bratislava : Publisher EKONÓM, 2016 / Drábik Peter ; Krnáčová Paulína ; Pajtinková - Bartáková Gabriela ; Karlíček Miroslav ; MERKÚR 2016 International scientific conference for PhD. students and young scientists. ISBN 978-80-225-4324-8
    NoteVEGA 1/0282/15
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * stratégia marketingová * komunikácia marketingová * nástroje marketingové * marketing environmentálny * marketing udržateľný * rozvoj trvalo udržateľný
    AnnotationUdržateľný marketing a jeho dôvody implementácie do podnikových procesov. Integráciou trvalo udržateľného rozvoja do marketingovej stratégie spoločnosť upevňuje svoj imidž, pretože ten je zdrojom identifikácie, spôsobom ako spoločnosť posilňuje svoj vzťah s verejnosťou.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE16 01307-015, originál dokumentu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF691.6 KBfrom the SEK IP address after logging in
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.