Number of the records: 1
Marketing a udržateľný rozvoj
Title Marketing a udržateľný rozvoj Parallel title Marketing and suistainable developement Author info Zuzana Okasová Author Okasová Zuzana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document MERKÚR 2016 : the proceedings of the international scientific conference for PhD. students and young scientists : Virt, november 30 - december 2, 2016. S. [1-9] CD-ROM. - Bratislava : Publisher EKONÓM, 2016 / Drábik Peter ; Krnáčová Paulína ; Pajtinková - Bartáková Gabriela ; Karlíček Miroslav ; MERKÚR 2016 International scientific conference for PhD. students and young scientists. ISBN 978-80-225-4324-8 Note VEGA 1/0282/15 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * stratégia marketingová * komunikácia marketingová * nástroje marketingové * marketing environmentálny * marketing udržateľný * rozvoj trvalo udržateľný Annotation Udržateľný marketing a jeho dôvody implementácie do podnikových procesov. Integráciou trvalo udržateľného rozvoja do marketingovej stratégie spoločnosť upevňuje svoj imidž, pretože ten je zdrojom identifikácie, spôsobom ako spoločnosť posilňuje svoj vzťah s verejnosťou. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E16 01307-015, originál dokumentu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 691.6 KB from the SEK IP address after logging in article
Number of the records: 1