Number of the records: 1  

Uvedenie nového produktu na trh a alternatívne odbytové kanály B2C

  1. Title Uvedenie nového produktu na trh a alternatívne odbytové kanály B2C
    Parallel titleNew product launching and alternative market channels B2C
    Author infoPeter Dorčák
    Author Dorčák Peter EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
    Source documentNové trendy v marketingu : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie. S. 106-110. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, Fakulta masmediálnej komunikácie, 2008 / Lieskovská Vanda ; Magál Slavomír. ISBN 978-80-8105-006-0
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE08 01990-001, kópia plného textu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.