Number of the records: 1
Synapsie komerčného a sociálneho marketingu
Title Synapsie komerčného a sociálneho marketingu Parallel title Synapse of commercial and social marketing Author info Peter Velický Author Velický Peter Source document Marketing identity 2016: značky, ktoré milujeme : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : Kongresové centrum SAV, Smolenický zámok, 8. - 9. november 2016. S. 63-67 online. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2016 / Jurišová Vladimíra ; Klementis Martin ; Radošinská Jana ; Marketing identity 2016: značky, ktoré milujeme Medzinárodná vedecká konferencia. ISBN 978-80-8105-839-4 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic Keywords marketing * marketing sociálny * marketing spoločenský * zodpovednosť spoločenská * podnikanie zodpovedné * komunikácia sociálna * štúdie prípadové Annotation Analýza kampane privátnej komerčnej spoločnosti (pivovar Bernard), v ktorej, práve s využitím prvkov sociálneho marketingu, sa autor zameriava na zmenu správania spotrebiteľa v jeho vlastnom záujme. Na tejto kazuistike ukazuje na synaptické prepojenie komerčného a sociálneho marketingu, ktoré môže byť inšpiráciou napríklad aj pre verejný neziskový sektor. Toto poznanie je dôležité z hľadiska prehlbovania demokratických procesov v spoločnosti cez zvyšovanie participácie občanov na správe vecí verejných. Kritériá, ktoré musí spĺňať sociálny marketing, ako prostriedok spoločensky zodpovedného výkonu verenej správy, aby bol efektívny. Database ARTICLES
article
Number of the records: 1