Number of the records: 1
Employer branding in the agricultural sector: making a company attractive for the potential employees
Title Employer branding in the agricultural sector: making a company attractive for the potential employees Author info Hana Urbancová ... [et al.] Author Urbancová Hana Source document Agricultural economics. Vol. 63, no. 5 (2017), s. 217-227. - Prague : Czech academy of agricultural sciences, 2017. ISSN 0139-570X Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Czech Republic Keywords poľnohospodárstvo * podnik poľnohospodársky * zamestnávatelia * značky * kvalita * výhody konkurenčné * zdroje ľudské * trh práce * budovanie značky zamestnávateľa * Česko Annotation Značka (kvalita) zamestnávateľa v poľnohospodárskom sektore robí spoločnosť atraktívnou pre potenciálnych zamestnancov. Špecifickosť poľnohospodárskeho sektora (sezónnosť, metódy získavania ľudských zdrojov ...) ovplyvňuje situáciu na trhu práce. Požiadavka poľnohospodárskych podnikov na kvalifikovaných pracovníkov. Identifikácia súčasných kľúčových manažérskych výziev v poľnohospodárskom podnikaní. Informácie boli získané z dotazníka a z Českého štatistického úradu. Trh práce v poľnohospodárskom sektore nepreukazuje pozitívny trend. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Bunches 2017: 1-6
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 172.4 KB publicly available article
Number of the records: 1