Number of the records: 1  

Marketingový kontroling ako nástroj na podporu podnikového riadenia

  1. Title Marketingový kontroling ako nástroj na podporu podnikového riadenia : dizertačná práca
    Author infoLucia Stachová, školiteľ: Eva Hanuláková
    Author Stachová Lucia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Another authors Hanuláková Eva (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Corporation Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Issue dataBratislava, 2017. - 134 s.
    Document kindpráce dizertačné doktorandské (PhD., Dr.)
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 65.012 - Metódy riadenia podniku a organizácie priemyslu, obchodu a dopravy
    Keywords kontroling * marketing * riadenie podnikové * kontroling podnikový * sortiment * modely riadenia * metódy výskumu * prieskum * Slovensko
    DatabaseBOOKS
    Copy count1, currently available 0, at library only 1
    Call number896151
    No. of Archival CopyE18 01124-001, kópia titul. strany

    File nameSizeTyp prístupu
    Elektronická verzia práce3.1 MBfrom the EU IP address after logging in
    Call numberLocationSublocationInfo
    896151SEKČasopisecká študovňaIn-Library Use Only

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.