Number of the records: 1
Marketingový kontroling ako nástroj na podporu podnikového riadenia
Title Marketingový kontroling ako nástroj na podporu podnikového riadenia : dizertačná práca Author info Lucia Stachová, školiteľ: Eva Hanuláková Author Stachová Lucia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Another authors Hanuláková Eva (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Corporation Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu Issue data Bratislava, 2017. - 134 s. Document kind práce dizertačné doktorandské (PhD., Dr.) Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 65.012 - Metódy riadenia podniku a organizácie priemyslu, obchodu a dopravy Keywords kontroling * marketing * riadenie podnikové * kontroling podnikový * sortiment * modely riadenia * metódy výskumu * prieskum * Slovensko Database BOOKS Copy count 1, currently available 0, at library only 1 Call number 896151 No. of Archival Copy E18 01124-001, kópia titul. strany
File name Size Typ prístupu Elektronická verzia práce 3.1 MB from the EU IP address after logging in book
Call number Location Sublocation Info 896151 SEK Časopisecká študovňa In-Library Use Only
Number of the records: 1