Number of the records: 1
Online Marketing Tools as an Important Part of Corporate Marketing Strategy
Title Online Marketing Tools as an Important Part of Corporate Marketing Strategy Parallel title Nástroje online marketingu ako dôležitá súčasť marketingovej stratégie podniku Author info Vladimír Hojdik Author Hojdik Vladimír EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Source document Modern marketing approaches and possibilitties of measuring their marketing performance II, 2017 : proceedings of scientific papers. S. 55-64 CD-ROM. - Brno : Munipress, 2017 / Hrušovská Dana ; Suchánek Petr ; Tóth Miroslav. ISBN 978-80-210-8867-2 Výstup z projektu VEGA 1/0546/15 Hodnotenie výkonnosti moderných marketingových prístupov a ich dosah na výkonnosť podniku
Note VEGA 1/0546/15 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Czech Republic Keywords marketing * marketing elektronický * marketing mix * nástroje marketingové * komunikácia marketingová * stratégia podniková * stratégia marketingová * stránky webové * siete sociálne * obsah * štúdie prípadové Annotation Marketingová komunikácia ako súčasť podnikovej stratégie. Offline nástroje marketingovej komunikácie. Online nástroje komunikácie ako strategický aspekt podpory predaja: webová stránka alebo blog, sociálne siete (Facebook, Twitter, Instagram, LinkedIn a iné), obsahový marketing (content marketing), PPC reklama, optimalizácia SEO, email marketing. Prípadové štúdie využitia online marketingových nástrojov v podnikoch: AT&T, SAP a Menučka.sk. Public work category Scientific titles in foreign noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E17 00859-008, online
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 583.3 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1