Number of the records: 1
Alternative Approaches to Marketing in the Context of Responsible Corporate Behavior and Social Behavior
Title Alternative Approaches to Marketing in the Context of Responsible Corporate Behavior and Social Behavior Parallel title Alternatívne prístupy marketingu v kontexte zodpovedného správania a sociálnosti podnikov Author info Jana Kissová, Gabriela Dubcová Author Kissová Jana EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Co-authors Dubcová Gabriela EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Source document Modern marketing approaches and possibilitties of measuring their marketing performance II, 2017 : proceedings of scientific papers. S. 81-90 CD-ROM. - Brno : Munipress, 2017 / Hrušovská Dana ; Suchánek Petr ; Tóth Miroslav. ISBN 978-80-210-8867-2 Výstup z projektu VEGA 1/0784/15 Skúmanie vzťahu sociálnych inovácií a ekonomiky podniku za účelom zvyšovania konkurencieschopnosti podnikateľského subjektu (50%)
VEGA 1/0546/15 Hodnotenie výkonnosti moderných marketingových prístupov a ich dosah na výkonnosť podniku (50%)
Note VEGA 1/0784/15 (50 %). - VEGA 1/0546/15 (50 %) Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Czech Republic Keywords marketing * marketing sociálny * marketing spoločenský * podnik * sektor terciárny * organizácie neziskové * správanie * správa podniku * správanie sociálne * zodpovednosť * zodpovednosť podniku spoločenská * fundraising Annotation Špecifikácia alternatívnych prístupov marketingu podnikov v rámci spolupráce s neziskovým sektorom, a priblížiť tak spoločensky zodpovedný marketing a sociálny rozmer, ktorý prináša uvedené partnerstvo. Sociálne zodpovedný marketing a jeho súčasti: dobročinný marketing, sociálny marketing, fundraising. Public work category Scientific titles in foreign noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E17 00859-011, online
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 681.7 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1