Number of the records: 1
Nové trendy marketingovej komunikácie – blog ako funkčný marketingový nástroj podniku
Title Nové trendy marketingovej komunikácie – blog ako funkčný marketingový nástroj podniku Parallel title New Marketing Communication Trends – A Blog as a Functional Marketing Tool for an Enterprise Author info Diana Nigutová, Martin Mucha Author Nigutová Diana Co-authors Mucha Martin EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Source document Quality and leading innovation III. : proceedings from the international scientific conference : 25. - 27. september 2017, Košice (SK), Uzhgorod (UA). S. 281-286 CD-ROM. - Košice : University of Economics, Faculty of Business Economics with seat in Košice, 2017 / Lacko Roman ; Mitrová Miriam ; Hudák Matej ; Tkáč Michal ; Jakub Vincent ; Quality and leading innovation International scientific conference. ISBN 978-617-589-144-5 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic Keywords marketing * marketing elektronický * marketing mix * komunikácia marketingová * komunikácia elektronická * mix komunikačný * podnik * nástroje marketingové * propagácia * siete sociálne * internet * technológie nové * technológie komunikačné Annotation Teoretické východiská marketingovej komunikácie podniku. Marketingová komunikácia, komunikačný mix. Nové trendy marketingovej komunikácie: CRM, buzzmarketing, virálny marketing, sociálne siete, blog. Public work category Reports at international scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E17 01061-042, online
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 528.7 KB from the SEK IP address after logging in article
Number of the records: 1