Number of the records: 1
Narastajúci význam shopper marketingu
Title Narastajúci význam shopper marketingu Parallel title The Increasing Importance of Shopper Marketing Author info Monika Stanková Author Stanková Monika EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document MERKÚR 2017 : the Proceedings of the International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists : Virt, November 29 - December 1, 2017. S. 181-188 CD-ROM. - Bratislava : Publisher EKONÓM, 2017 / Drábik Peter ; Krnáčová Paulína ; Pajtinková - Bartáková Gabriela ; Karlíček Miroslav ; MERKÚR 2017 International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. ISBN 978-80-225-4463-4 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic Keywords marketing * nástroje marketingové * zákazníci * správanie spotrebiteľa * nákup * rozhodovanie nákupné * procesy rozhodovacie * zľavy obchodné * karty zákaznícke * technológie obchodné Annotation Objasnenie pojmu shopper marketing a súčasné populárne trendy shopper marketingu. Tri príklady shopper marketingu obchodných sietí na Slovensku. Zdôraznenie významu a dôležitosti shopper marketingu pre obchodné spoločnosti. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E17 01199-020, online
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 1.1 MB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1